چگونه وحدت خانوادگی ایجاد کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در دنیای پرمشغله امروز ، بسیاری از خانواده ها برای دیدن یکدیگر به اندازه نسل های گذشته تلاش می کنند. این بدان معنا نیست که نیاز ما به خانواده و وحدت کاهش یافته است. همه ما هنوز انسان هستیم و بیشتر ما برای شناسایی ، یادآوری و گذراندن وقت با آنها هوس یک خانواده واحد را داریم. گرچه این وحدت همیشه به راحتی حاصل نمی شود. شما باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید ، به یکدیگر کمک کنید و برای ایجاد پیوندها و اعتمادی که برای داشتن وحدت خانوادگی وجود دارد باید با هم وقت بگذرانید.

 


از مهارت های ارتباطی مثر استفاده کنید
 . هر یک از اعضای خانواده باید احساس مهم بودن و ارزشمند بودن داشته باشد. این شامل شما می شود. برای اینکه اعضای خانواده شما نیازهای شما را بشنوند ، باید آنها را بیان کنید. مودب باشید ، اما در طول بحث با خانواده خود صادق باشید.

  • به عنوان مثال ، اگر خانواده شما معمولاً چهارشنبه شب ها قصد دیدن یک فیلم با هم را دارند و شما نمی توانید آن شب آن را انجام دهید ، ممکن است بگویید ، "من می دانم که ما گفتیم چهارشنبه شب شب فیلم خواهد بود ، اما من خیلی استرس دارم درباره این آزمون فردا. آیا می توانیم آن را به این شب دیگر منتقل کنیم؟ "


با دقت گوش کنید
 . همانطور که می خواهید اعضای خانواده شما را بشنوند ، مهم است که نگرانی های آنها را بشنوید. اگر دیدگاه آنها شنیده شود و مورد احترام قرار گیرد ، اعضای خانواده شما احساس دوست داشتن و اتحاد با خانواده خواهند کرد. از صحبت درباره اعضای خانواده خود بپرهیزید ، و در عوض به صحبت های آنها گوش دهید.

  • توجه کامل خود را به اعضای خانواده خود هنگام صحبت ، مانند کنار گذاشتن همه حواس پرتی ها (تلفن همراه ، کامپیوتر و ...) و نگاه به چشم آنها ، معطوف کنید.
  • برای نشان دادن علاقه شما س Askالاتی بپرسید ، مانند "چه اتفاقی بعد افتاد؟" "چه حسی در مورد آن داری؟" و "شما چه برنامه ای برای انجام آن دارید؟"
  • با سر تکان دادن و اظهارات خنثی ، مانند "بله" ، "اوه" و "می بینم" نشان می دهید که توجه می کنید.


قدردانی از یکدیگر. 
گرفتن خانواده به راحتی انجام می شود. بیشتر آنها در بیشتر (یا حتی همه) زندگی شما بوده اند. نکته ای را بیان کنید که به هر یک از اعضای خانواده بگویید که از آنها سپاسگزار هستید و از خانواده بودن لذت می برید.

  • آداب و رسوماتی مانند دور شکرگذاری دور میز و گفتن آنچه که هر شخص از آن سپاسگزار است روش خوبی برای نشان دادن این قدردانی است.


موافقم که مخالف باشم 
همه اعضای خانواده شما قرار نیست در هر مسئله ای به توافق برسند. به عنوان یک خانواده ، باید انعطاف پذیر باشید و دیدگاه هر فرد را بپذیرید. از بحث و مشاجره در مورد چیزهای بی اهمیت مانند اینکه چه کسی باید سطل آشغال را بیرون بیاورد ، خودداری کنید. درعوض ، سعی کنید آگاهانه تقسیم مسئولیت ها و امتیازات را عادلانه انجام دهید (انصافاً لزوماً به یک اندازه معنی ندارد).

  • هنگام بروز تعارض ، از مهارت های ارتباطی و همدلی خوبی برای حل مشکل استفاده کنید . به عنوان مثال ، به جای اینکه سر یکدیگر فریاد بزنید ، به همه فرصت دهید بدون اینکه حرف شما را قطع کنند ، صحبت کنند. در حالی که هر شخصی در حال صحبت است ، از بقیه اعضای خانواده بخواهید از نزدیک گوش دهند و سعی کنند حرف های شخص را بفهمند.
  • ارتباط با ما

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
ن : کامران نجفی
ت : شنبه 26 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');